2734-1850-ico-wu.jpg

Męska bezradność

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, iż twoja sprawność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, problem tyczy się nie tylko ciebie lecz dużej części męskiej populacji i to nie jest powód do wstydu. Po drugie chwilowa niedyspozycja nie może być przyrównywane do impotencji, choć radzę, abyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – można to naprawić, abyś mógł cieszyć się pełnią życia! tani cialis

Zauważyłeś pierwsze ślady choroby – co musisz zrobić?

Przełam opory i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych problemów męskich i dotyka co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, abyś mógł szczycić się 100% jej wydajnością. Prócz tego często badaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, aby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz pierwszego kontaktu oceni stadium choroby oraz wskaże stosownego specjalisty – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Kłopoty z erekcją to stadium odwracalne!
Najczęstsze leczenie prowadzone jest przeważnie przy pomocy leków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć wyleczenie. Oto podstawowe z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustych mięs na korzyść owoców oraz warzyw. Spożywaj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżać libido). Dużo warzyw i owoców to twarda reguła na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego oraz otyłości. Jeśli chodzi o owoce, to najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych powinno się jeść czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można spytać też dietetyka o odpowiednią dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest surowym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale uzupełnieniem dziennego jadłospisu w pokarmy wartościowe oraz ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wprowadzenie do swego menu potraw z regionu śródziemnomorskiego, szczególnie zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Jest grupa produktów, które w pewnym stopniu pobudzą twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (co więcej – jest to sprawdzone), iż lampka czerwonego wina przed seksem polepsza aktywność seksualną. Unikaj jednakże alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w drugą stronę. Przyprawiając potrawy, używaj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Skończ z paleniem

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa bardzo źle na twój organizm i libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, iż bardzo obniżają twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie poważne komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będzie cię „czuć” z daleka. Uwierz mi, wiem co mówię – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej nieprzyjemny zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o oddechu nie wspominając. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną dodatkowych kłótni oraz żenujących sytuacji między wami, także w sypialni. Oczywiste jest, że jako palacz raczej nie pachniesz przyjemnie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest mocno powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak znaczące jest, żebyś prócz diety aktywnie uprawiał sport. Aktywnie? Oznacza to codzienny trening ruchowy, przynajmniej 30 min – bieg lub zajęcia na siłowni oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. Tutaj sporo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Zgodzisz się jednak z tym, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Na pewno, jeśli będziesz pragnął systematycznie uprawiać sport, znajdziesz na to chwilę czasu.

5. Dbaj o swoje życie intymne

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Wyślij na wakacje rutynę a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeśli twój związek ma aktualnie kłopoty (nawet w sytuacji, gdy przyczyną jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, gdyż to także pośrednio oddziałuje na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra

Posted under problemy z potencją Tagi: , , , , , ,